Klantenservice

Terug

Hoe gaat het in zijn werk?

Toch niet tevreden over je product? Of blijkt het stuk te zijn? Dat is vervelend en daar gaan we iets aan doen. Wat kun je van ons verwachten?

  • Je hebt 100 dagen bedenktermijn om een fiets, een onderdeel of accessoire terug te sturen. Wil je een fiets terugsturen, neem dan even contact op met onze klantenservice, dan maken zij een afhaalafspraak met onze vervoerder. Een fiets kun je namelijk niet gewoon met de post terugsturen.

  • Je kunt je fiets ook retourneren bij onze afhaalpunt in Utrecht. Maak hiervoor wel eerst een afspraak..

  • Product stuk? Vervelend om te horen. Neem contact met onze klantenservice op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. Ook als het geen garantie blijkt te zijn.

  • Ruilen van producten is helaas niet mogelijk.

Garantiegeval? Wij halen je fiets op.

Niets is zo vervelend als een kapotte fiets. Indien er iets kapot gaat aan je fiets en dit blijkt een garantiegeval te zijn, dan kunnen wij je fiets op laten halen door onze vervoerder en repareren. In de eerste twee jaar nemen wij de kosten hiervoor helemaal op ons! Of iets een garantiegeval is bepaalt onze klantenservice, in nauw overleg met de fabrikant. Indien er geen sprake is van garantie dan zijn de bezorgkosten voor het retourneren van de fiets voor eigen rekening. De kosten hiervoor zijn €27,95.

Wanneer de fiets weer in orde is maken we een afspraak om de fiets weer bij je te bezorgen. Zoals je zult begrijpen zijn er natuurlijk altijd uitzonderingen. Deze hebben we in ieder geval op een rij gezet voor je. Mocht je er aan twijfelen of het defect onder garantie valt, neem dan zeker contact op met onze klantenservice.

Klantenbeoordeling 9.0/10 - 1584 reviews